Interfisc België | Internationale tewerkstelling & administratieve verplichtingen | Interfisc
7914
page-template-default,page,page-id-7914,ajax_updown_fade,page_not_loaded,boxed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Internationale tewerkstelling & administratieve verplichtingen

 

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op:

Wilt u meer weten?

Hieronder vindt u informatie over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk:

Wij zijn u graag van dienst in de volgende landen:

Bij internationale tewerkstelling horen veel administratieve verplichtingen, ook in het buitenland.

Als internationale werkgever wilt u tevreden werknemers in binnen- & buitenland, die zich kunnen focussen op hun werk. Met de autoriteiten wilt u al helemaal geen problemen, zeker wanneer zij een andere taal spreken. Door bij internationale tewerkstelling uw administratieve verplichtingen in het buitenland uit te besteden aan Interfisc voorkomt u dergelijke problemen.

Herkent u zich in één van deze situaties?

Dan heeft u misschien al ondervonden dat het soms lastig is om de juiste informatie te vinden om al uw vragen beantwoord te krijgen. Interfisc helpt u daar graag bij! In elk van deze situaties zorgen wij ervoor dat uw administratie correct verloopt, dat de belastingen & sociale verzekeringspremies aan de juiste instanties worden afgedragen en dat ook uw medewerkers niet voor verrassingen komen te staan.

Waarom kiezen voor Interfisc?

  • Grondige kennis van de lokale regels over arbeidsrecht, sociale zekerheid, belastingen, employee benefits, veiligheid & gezondheid
  • Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen
  • Eén aanspreekpunt voor al uw vragen
  • Sinds 1972 expert in grensoverschrijdend verlonen
  • Wij spreken uw taal!

Lees ook de ervaringen van internationale werkgevers die u voorgingen.

Bent u geïnteresseerd in een land waarin wij u zelf niet van dienst kunnen zijn, dan brengen wij u graag in contact met één van onze internationale partners.