Ga naar de inhoud

De ervaring van Heuver den Ham

'Interfisc is ons eigen vertrouwde aanspreekpunt in het buitenland'

Wij hebben met hen de mogelijkheid besproken om de coördinatie van onze Belgische, Franse & Britse payrolls aan hen uit te besteden, zodat wij elke maand sneller klaar zijn en nog maar met één partij hoeven te schakelen wanneer we vragen hadden.

Gert-Jan Haarman,

HR manager van Heuver Den Ham BV in Hardenberg

“Wij hadden al een eigen bedrijfsonderdeel met medewerkers in Duitsland, daarvoor verzorgt een lokaal bureau in Duitsland net bij ons over de grens de salarisadministratie. Dit bevalt en wij spreken in onze regio goed Duits. In enkele andere landen hadden wij medewerkers in loondienst en waren wij op zoek naar een partij die de spil is tussen de lokale providers die de salarisadministratie verzorgen. Kortom een partij die kort op de bal zit en snel kan schakelen in die landen. Toen er een Franse medewerker bij kwam in onze organisatie zijn wij met Interfisc in contact gekomen en na ze ontmoet te hebben op een seminar over regelgeving- en fiscale gevolgen van werken over de grens zijn we gaan samenwerken.

Wij zijn met hen in zee gegaan, hebben achtereenvolgens de payrolls van verschillende landen aan hen overgedragen en ervaren dat het prettig is om één aanspreekpunt te hebben voor meerdere landen. De afspraken zijn helder en de medewerkers zeer behulpzaam & vriendelijk. Daarnaast hebben wij ervaren dat Interfisc een hoge bereidwilligheid heeft om met ons mee te denken, ook wanneer wij in een ander land van start gaan. Zeker voor landen als Frankrijk & Italië, waarvan wij zelf de talen niet spreken en de regels niet kennen, is het fijn dat Interfisc daarvoor ons eigen vertrouwde aanspreekpunt is.”

Gert-Jan Haarman,

HR manager van Heuver Den Ham BV in Hardenberg

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.