Internationale payroll
Besteed uw internationale payroll uit aan Interfisc, uw sociaal secretariaat in het buitenland!
Heeft u niet de mankracht of kennis om uw internationale payroll zelf te verzorgen? Of wenst u al uw payrolls in het buitenland bij één partij te centraliseren? Maak dan vrijblijvend kennis met het gemak van Interfisc!
Wilt u veranderen van sociaal secretariaat in het buitenland?
Wilt u veranderen van sociaal secretariaat in het buitenland maar ziet u op tegen de administratieve rompslomp? Niet nodig! Zo’n verandering is hét moment om uw processen te stroomlijnen.
Gebruik onze overstapservice >Bij de meeste HR- of finance afdelingen neemt het verwerken van de internationale payroll veel tijd in beslag. Sommige meldingen moeten elke maand of elk kwartaal aan verschillende instanties of providers worden doorgegeven, die allemaal hun eigen werkwijze en deadline hebben. Gaat er iets mis of vergeet u een belangrijke melding tijdig door te geven, dan kost het nog meer tijd om de administraties te corrigeren en te zorgen dat iedereen weer “up to date” is.
Heeft u niet alleen personeel in België maar ook grensarbeiders, handelsvertegenwoordigers in het buitenland of expats in dienst, dan is het nog lastiger om uw maandelijkse payroll up to date te houden. Alleen al om bij internationale tewerkstelling vast te stellen in welk land er belasting of premie moet worden betaald is complex, maar om deze afdrachten ook daadwerkelijk op een correcte loonfiche te krijgen is specialistenwerk. Vaak moet u ook in het buitenland een payroll opstarten en onderhouden. Met nog meer verschillende regels, instanties en providers tot gevolg.
Speciaal voor bedrijven met personeel in meerdere landen biedt Interfisc een volledig pakket aan HR & Payroll diensten aan. U bepaalt zelf of u de integrale personeelsadministratie uitbesteed of slechts enkele specifieke onderdelen ervan. Hoe meer processen u uitbesteedt, en voor hoe meer landen u dat doet, hoe eenvoudiger het voor u wordt om uw internationale payroll soepel te laten verlopen.
Dit zijn enkele voordelen van payroll via Interfisc:
- Interfisc houdt uw internationale payroll up-to-date en zorgt ervoor dat de belastingen & sociale verzekeringspremies aan de juiste instanties worden afgedragen.
- Payroll via Interfisc geeft u de zekerheid dat alle reguliere administratieve verplichtingen automatisch in gang gezet worden, zonder dat u daar zelf naar om hoeft te kijken. Inclusief zaken als:
- de communicatie met officiële instanties
- aangiften én afdrachten van bedrijfsvoorheffing en/of sociale verzekeringen
- betaling van het nettoloon aan uw personeel.
- Ook het verlof van uw medewerkers kunt u aan ons toevertrouwen, zodat u en uw werknemers het overzicht bewaren. In landen waar het verplicht is om de verlof- en/of verzuimdagen bij te houden op de salarisspecificatie (zoals in België) verwerken wij deze voor u. In Nederland heeft u te maken met verschillende verval- & verjaringstermijnen voor wettelijke en bovenwettelijke verlofdagen, waardoor een separate verlofregistratie noodzakelijk is. Via onze online verlofmodule kunt u eenvoudig en “real-time” zelf het verlof van uw Nederlandse medewerkers beheren.
- Werken uw medewerkers in meerdere landen, dan zorgen wij voor een correcte payroll in de betreffende landen. Uitgangspunt daarbij is afdracht van belastingen & sociale verzekeringspremies in de juiste landen, zodat u en uw werknemers niet voor verrassingen komen te staan!
- In Nederland hebben wij voor veel diensten de expertise in huis, in andere landen werken wij samen met lokale specialisten, zodat onze dienstverlening altijd up-to-date is. Zo worden onze Duitse payrolls gevoerd door een Duitse Steuerberater.
Wilt u veranderen van sociaal secretariaat in het buitenland?
Wilt u veranderen van sociaal secretariaat in het buitenland maar ziet u op tegen de administratieve rompslomp? Niet nodig! Zo’n verandering is hét moment om uw processen te stroomlijnen.
Gebruik onze overstapservice >Gerelateerde thema's
Samen, oplossingsgericht en zorgzaam
Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.
- Grondige kennis van de lokale regels over arbeidsrecht, sociale zekerheid, belastingen, employee benefits, veiligheid & gezondheid
- Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen
- Eén aanspreekpunt voor al uw vragen
- Sinds 1972 expert in grensoverschrijdend verlonen
- Wij spreken uw taal!
Wilt u meer informatie?
Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.
Niet gevonden wat u zocht?
In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.
- Copyright Interfisc 2024