Meteen naar de inhoud

Employee benefits

Employee benefits voor uw medewerkers in het buitenland?

De gewoonten & regels omtrent employee benefits zijn in elk land anders. Ook de fiscale afwikkeling ervan en daarmee uw kosten.

Interfisc kent de verschillen en helpt u op weg met het organiseren van employee benefits voor uw medewerkers in het buitenland. Wij adviseren u graag over een passend & marktconform pakket aan arbeidsvoorwaarden. Wij bieden voor elke benefit een praktische oplossing en nemen de fiscale consequenties & voorwaarden mee in ons advies. Zodat u en uw werknemer zo snel mogelijk operationeel zijn.

WIJ BIEDEN DEZE DIENST AAN IN: ​

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Italië en het Verenigd Koninkrijk

Motiveer uw medewerkers door employee benefits op te nemen in uw pakket van arbeidsvoorwaarden. Met alleen een goed loon en een pakket aan verzekeringen is het moeilijk om personeel betrokken te houden en om, bij werving van een nieuwe medewerker, de strijd om de beste kandidaat te winnen. Employee benefits zoals een bedrijfswagen, gsm en laptop mét mobiel internet zijn voor veel werknemers een must. Vooral voor handelsvertegenwoordigers en andere medewerkers die veel onderweg zijn is het belangrijk dat zij mobiel & bereikbaar zijn.

Woont en werkt uw medewerker in het buitenland vanuit een homeoffice, dan is het vaak lastig om aan deze bereikbaarheid en mobiliteit invulling te geven. De regels en voorwaarden zijn immers in elk land anders. En de fiscale regels omtrent een thema zoals maaltijden kunnen ervoor zorgen dat een voorwaarde die bij u in België een must is (bijvoorbeeld de maaltijdcheques) in een ander land zoals Nederland niet zo gebruikelijk is.

Populaire benefits, waarmee wij u graag op weg helpen:

  • bedrijfswagen
  • telefoon/internetverbinding
  • reis- of onkostenvergoeding, kilometervergoeding
  • beleid voor thuiswerken
  • homeoffice vergoeding
  • glijdende werktijden

WIJ BIEDEN DEZE DIENST AAN IN: ​

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Italië en het Verenigd Koninkrijk

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.