Interfisc België | Ondernemen in Nederland, hoe pakt u dat aan? | Interfisc
7125
page-template-default,page,page-id-7125,ajax_updown_fade,page_not_loaded,boxed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Ondernemen in Nederland, hoe pakt u dat aan?

 

Ondernemen in Nederland met lokale medewerkers? Een eigen vestiging opzetten? Interfisc helpt u op weg

Als u besluit om uw activiteiten uit te breiden naar Nederland, is het belangrijk om de juiste aanpak te kiezen. Besluit u meteen een vestiging op te zetten, dan komt daar meer bij kijken dan het oprichten van een vennootschap en het aanvragen van fiscale nummers. Neemt u ook personeel in dienst dan is het niet voldoende om een loonadministratie op te zetten en sociale verzekeringspremies & belastingen af te dragen. Elk land kent immers aanvullende regelingen waarmee u bepaalde werkgevers- & werknemersrisico’s kunt afdekken.

En, indien u niet op de hoogte bent van de regelgeving & gebruiken in Nederland, wordt u vroeg of laat geconfronteerd met zaken waarop u niet onmiddellijk een antwoord heeft.

"Wij zijn er trots op dat wij al sinds 1972 succesvol Belgische bedrijven met personeel in Nederland en vice versa begeleiden. Reactief én proactief voorzien wij u van advies, waarmee wij u behoeden voor valkuilen met grote financiële consequenties."

Ondernemen in Nederland met Interfisc betekent voor u:

  • Kennis van lokale & internationale wetgeving over het opzetten van een bedrijf & compliance, arbeidsrecht, belastingen, sociale zekerheid, employee benefits & veiligheid & gezondheid;
  • Eén persoonlijk loket voor al uw vragen over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk of het Verenigd Koninkrijk;
  • Begeleiding van A tot Z bij al uw stappen over de grens;
  • Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen zodat u de wijzigingen meteen kunt doorvoeren in de praktijk.

Lees meer over dit onderwerp op de websites van de officiële instanties, die wij voor u in kaart hebben gebracht: