Ondernemen in Nederland, hoe pakt u dat aan?
Ondernemen in Nederland met lokale medewerkers? Een eigen vestiging opzetten? Interfisc helpt u op weg
“Wij zijn er trots op dat wij al sinds 1972 succesvol Belgische bedrijven met personeel in Nederland en vice versa begeleiden. Reactief én proactief voorzien wij u van advies, waarmee wij u behoeden voor valkuilen met grote financiële consequenties.”
Als u besluit om uw activiteiten uit te breiden naar Nederland, is het belangrijk om de juiste aanpak te kiezen. Besluit u meteen een vestiging op te zetten, dan komt daar meer bij kijken dan het oprichten van een vennootschap en het aanvragen van fiscale nummers. Neemt u ook personeel in dienst dan is het niet voldoende om een loonadministratie op te zetten en sociale verzekeringspremies & belastingen af te dragen. Elk land kent immers aanvullende regelingen waarmee u bepaalde werkgevers- & werknemersrisico’s kunt afdekken.
En, indien u niet op de hoogte bent van de regelgeving & gebruiken in Nederland, wordt u vroeg of laat geconfronteerd met zaken waarop u niet onmiddellijk een antwoord heeft.
Ondernemen in Nederland met Interfisc betekent voor u:
- Kennis van lokale & internationale wetgeving over het opzetten van een bedrijf & compliance, arbeidsrecht, belastingen, sociale zekerheid, employee benefits & veiligheid & gezondheid;
- Eén persoonlijk loket voor al uw vragen over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk of het Verenigd Koninkrijk;
- Begeleiding van A tot Z bij al uw stappen over de grens;
- Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen zodat u de wijzigingen meteen kunt doorvoeren in de praktijk.
Aan de slag!
Hieronder kunt u onze factsheets Personeel in het buitenland downloaden, met informatie over regelgeving, loonkosten en administratie in Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië en België. Leest u de informatie liever in het Frans, Engels of Duits? Klik hier om de factsheets te downloaden in een taal naar keuze.
Gerelateerde thema's

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.
Samen, oplossingsgericht en zorgzaam
Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.
- Grondige kennis van de lokale regels over arbeidsrecht, sociale zekerheid, belastingen, employee benefits, veiligheid & gezondheid
- Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen
- Eén aanspreekpunt voor al uw vragen
- Sinds 1972 expert in grensoverschrijdend verlonen
- Wij spreken uw taal!
Wilt u meer informatie?
Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.
Niet gevonden wat u zocht?
In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.
- Copyright Interfisc 2023