Ga naar de inhoud

Werknemer

Dan zorgen wij ervoor dat uw loonpakket en loonfiche goed geregeld zijn!

Als werknemer wilt u dat uw arbeidsvoorwaarden goed geregeld zijn en dat uw loonfiche correct is. Dat u erop kunt vertrouwen dat uw loon tijdig wordt uitbetaald. Én dat u zeker weet dat u niet op een later moment tegen problemen aanloopt. Bijvoorbeeld wanneer u een uitkering nodig heeft of met pensioen gaat.

WIJ BIEDEN ONZE DIENSTEN AAN IN: ​

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Italië en het Verenigd Koninkrijk

Bij grensoverschrijdende tewerkstelling is het voor werkgevers complex om deze zaken te waarborgen. Vaak loopt u er al vanaf de onderhandelingen met een buitenlandse werkgever tegenaan dat uw werkgever niet alle antwoorden paraat heeft. Of wanneer u met uw werkgever spreekt over een tijdelijk project in het buitenland, internationale detachering of uitzending.

Hieronder ziet u een aantal situaties waarin u terecht kunt komen wanneer u grensoverschrijdend werkzaam bent:

Herkent u zich in één van deze situaties?

Dan heeft u misschien al ondervonden dat het soms lastig is om bij internationale tewerkstelling op al uw vragen antwoorden te krijgen, zeker wanneer u voor een buitenlandse werkgever werkt. Interfisc helpt u daar bij. Neemt u, liefst samen met uw (potentiële) werkgever, contact met ons op. Wij zorgen er graag voor dat u zo snel mogelijk aan de slag kunt.

WIJ BIEDEN ONZE DIENSTEN AAN IN: ​

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Italië en het Verenigd Koninkrijk

Praktische landeninformatie

Klik op een land voor lokale informatie over praktische zaken zoals feestdagen, schoolvakanties en premiepercentages:

Meer weten over regelgeving, loonkosten, patronale verzekeringen en administratie in deze landen?

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.