Filiaal in Nederland opzetten
Een filiaal in Nederland opzetten, hoe doe je dat?
We vertellen u graag meer over de mogelijkheden en helpen u de juiste keuze te maken voor uw bedrijf. We adviseren ook over de fiscale gevolgen van de keuze die u maakt. Tevens helpen wij u om uw administratie zo in te richten dat u optimaal gebruik kunt maken van fiscale regelingen in Nederland.
Werknemers werven in Nederland
Overweegt u om vast of tijdelijk personeel aan te nemen in Nederland? Zorg dan dat u goed op de hoogte bent van de verplichtingen waaraan u moet voldoen.
We hebben de belangrijkste onderwerpen op een rij gezet, klik om meer te lezen op:
Werknemers werven in Nederland >Overweegt u een Nederlandse vestiging op te zetten? Er zijn verschillende manieren om dit te doen. Het is belangrijk om de juiste keuze te maken, rekening houdend met de fiscale gevolgen en de rechtsvorm.
U KUNT HET VOLGENDE AAN ONS UITBESTEDEN:
- Advies over en hulp bij het opzetten van een lokale vestiging in Nederland
- Registratie van uw lokale vestiging bij de Nederlandse autoriteiten
- Analyse van de fiscale gevolgen van uw activiteiten in Nederland op basis van een risicoanalyse
- Het inrichten van uw administratie
- Nog geen passende bedrijfsruimte? We brengen u graag in contact met onze partners.
WAAROM INTERFISC?
- Eén aanspreekpunt voor al uw vragen
- Grondige kennis van de lokale regels over arbeidsrecht, sociale zekerheid, belastingen, employee benefits, veiligheid & gezondheid
- Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen
LEES ONZE INFORMATIE OVER HET OPSTARTEN VAN EEN FILIAAL IN NEDERLAND
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.
Samen, oplossingsgericht en zorgzaam
Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.
- Grondige kennis van de lokale regels over arbeidsrecht, sociale zekerheid, belastingen, employee benefits, veiligheid & gezondheid
- Wij houden u op de hoogte van wijzigingen in de lokale wetgeving, aangevuld met praktische oplossingen
- Eén aanspreekpunt voor al uw vragen
- Sinds 1972 expert in grensoverschrijdend verlonen
- Wij spreken uw taal!
Wilt u meer informatie?
Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.
Niet gevonden wat u zocht?
In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.
- Copyright Interfisc 2024