Ga naar de inhoud

Employee benefits in Nederland

Werknemers in Nederland binden én boeien door employee benefits op te nemen in uw arbeidsvoorwaardenpakket

Employee benefits zijn een belangrijk onderdeel van uw arbeidsvoorwaarden. Echter, de fiscale regels omtrent voordeel in natura en werkkosten in Nederland zijn relatief streng, denk dus goed na over wat u uw medewerkers aanbiedt.

Werknemers werven in Nederland

Overweegt u om vast of tijdelijk personeel aan te nemen in Nederland? Zorg dan dat u  goed op de hoogte bent van de verplichtingen waaraan u moet voldoen.

We hebben de belangrijkste onderwerpen op een rij gezet, klik om meer te lezen op:

Werknemers werven in Nederland >

Alleen een goed salaris en verzekeringspakket zijn niet voldoende om de beste kandidaten aan te trekken. Employee benefits zoals bedrijfswagens, mobiele telefoons en laptops met mobiel internet zijn voor veel werknemers een must, zeker wanneer ze als handelsvertegenwoordiger veel op pad zijn of thuis vanuit een home office voor u werken.

POPULAIRE BENEFITS WAARMEE WIJ U GRAAG OP WEG HELPEN

  • bedrijfswagen
  • telefoon/internetverbinding
  • reis- of onkostenvergoeding, kilometervergoeding
  • beleid voor thuiswerken
  • homeoffice vergoeding
  • glijdende werktijden
  • aanvullende verzekeringen, zoals pensioen & arbeidsongeschiktheid

We adviseren u graag over een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket voor uw Nederlandse werknemers. Voor elk voordeel bieden we een praktische oplossing, rekening houdend met de Nederlandse fiscale gevolgen en voorwaarden. Bij Interfisc zorgen we ervoor dat u en uw werknemer zo snel en efficiënt mogelijk aan de slag kunnen.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.