Ga naar de inhoud

Nieuwbrief juli “International HR & Payroll Matters”

Met nieuws & kennis van onze specialisten houden wij u op de hoogte van ontwikkelingen in grensoverschrijdende werksituaties.

In deze juli editie:

  • Lagere werkgeverskosten in Nederland vanaf augustus 2021
  • Loonkosten in 2021 – bekijk ze in onze bijgewerkte factsheets
  • Een salary split, kan ik daarmee belasting besparen?
  • De 183 dagen regeling, wat is dat eigenlijk?
  • Feestdagen en compensatie, een internationale vergelijking
  • Interfisc trainingen
  • Een werknemer in het buitenland, dat klinkt heel normaal…
  • Pionieren doe je samen!

Klik hieronder om de Nieuwsbrief te lezen:

Wilt u elke editie in uw eigen mailbox ontvangen? Meldt u zich dan hieronder aan voor de Nederlands-, Frans-, Engels- en/of Duitstalige editie van onze “International HR & Payroll matters”:

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.