Meteen naar de inhoud

Wijziging link naar de portaalsite My Interfisc Online

Bent u klant van onze Nederlandse payroll afdeling (Interfisc B.V.) lees dan het volgende bericht met aandacht en informeer uw werknemers om vragen te voorkomen.

Medio maart 2021 is onze software provider Unit4 overgenomen door het bedrijf Exact. Als gevolg hiervan is niet alleen de naam van Unit4 gewijzigd in Software Gemak, maar ook de URL/het webadres om de loonstrook en overige loonbescheiden te benaderen. Dit verandert voor zowel de werkgever als de werknemer.

Vanaf 1 mei 2021 moet u inloggen via https://portaal.hrensalarisgemak.nl/25001056 om de gegevens te kunnen raadplegen. Vanaf die datum werkt de oude URL niet meer.

Logt u in via onze website https://www.interfisc.com/my-interfisc-online/ dan verandert er niets. Wij hebben de nieuwe URL reeds verwerkt.

Hebt u of uw werknemers het oude adres/URL opgeslagen, zorg er dan voor dat het adres gewijzigd wordt. Let er dan ook op dat de opgeslagen link naar de slimme website op uw mobiele apparaat wijzigt. Hier vind u de gewijzigde handleiding ‘Slimme website’.

De kern van deze wet is dat vaste arbeid – het contract voor onbepaalde tijd – minder vast wordt terwijl flexibele arbeid juist minder flexibel en daarmee minder aantrekkelijk wordt.

Wij hebben de handleidingen reeds aangepast:

Ontvangt u een signaal, na 1 mei 2021, die verwijst naar de verouderde URL? Wij hebben dit reeds aangekaart bij Software Gemak met het verzoek dit aan te passen. Logt u in dat geval in via onze website om uw stukken te benaderen.

Met vriendelijke groet,

Uw Nederlandse Interfisc payroll team

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.