Meteen naar de inhoud

STUDIEDAG | De loonstrook in Nederland, België en Duitsland

Aan de hand van loonstroken maken we een praktische vergelijking tussen de regelgeving

Krijgt u vaak vragen over waarom het nettoloon van Matthias in België lager is dan dat van Klaas in Nederland? Of waarom de loonkosten in België of Duitsland zo vreselijk hoog zijn?

Volg dan donderdag 1 juni 2023 weer de cursus ‘De loonstrook in Nederland, België en Duitsland‘, georganiseerd door Grensoverschrijdend werken en in samenwerking met KPP Steuerberatungsgesellschaft en Interfisc.

U zult zien dat de puzzelstukjes dan in elkaar vallen en dat u beter in staat bent het gehele plaatje te overzien. Voor de klas staan Interfisc 
collega’s Birgit Killens en René de Veth RPP, samen met Birgit Scherpenborg van KPP.

voor wie?

Deze studiedag is bedoeld voor payroll-professionals en salarisadministrateurs, belastingadviseurs en medewerkers van bedrijven die regelmatig werknemers naar het buitenland uitzenden of die juist buitenlandse werknemers naar Nederland halen. Voor professionals die beter wegwijs willen raken in de problematiek van loonadministratie over verschillende landen. Dus met name voor:

•    Payroll-professionals
•    Loon- en salarisadministrateurs
•    HR- en P&O-medewerkers
•    Belastingadviseurs
•    Andere adviseurs met een internationaal werkveld

programma en inschrijfformulier

Interfisc klanten bieden wij deze studiedag tegen een gereduceerd tarief aan. Wenst u deel te nemen op 1 juni 2023 en bent u klant van Interfisc vermeld dit dan bij uw inschrijving.

Wij hopen u graag te zien op 1 juni 2023 in ’s-Hertogenbosch, Nederland

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.

Samen, oplossingsgericht en zorgzaam

Al sinds 1972 biedt Interfisc internationale HR & Payroll oplossingen aan in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië. Wij doen dit vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en filialen in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en met een internationaal team van ca. 45 bevlogen en zorgzame medewerkers.

Wilt u meer informatie?

Vragen over wat u allemaal moet regelen?
Ons customer support team staat voor u klaar, u bereikt ons telefonisch of via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

In de wereld van internationale tewerkstelling is elke situatie uniek. Heeft u vragen waarop onze website geen antwoord biedt, aarzel dan niet om ons deze te stellen, wij denken graag met u mee!

Contactformulier

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Volg ontwikkelingen op het gebied van werkgeversverplichtingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië op de voet.